NY VISUELL IDENTITET OG MERKEVAREPLATTFORM

 
Petro Arctic er 25 år i 2022 og har startet en ny reise.
Chili har hatt gleden av å utvikle merkevareplattform, nytt navn og visuell identitet. Det nye navnet ble Arctic Energy Partners.
Arctic Energy Partners representerer nå et bredt energinettverk. En svært viktig stemme for ringvirkninger i Nord-Norge og gjennom Energi i Nord er de representant for en internasjonal verdikjede i verdensklasse. Dette kalles:
The arctic way to Zero.
Petro Arctic er 25 år i 2022 og har startet en ny reise.
Den nye visuelle profilen skal gjenspeile våre verdier og tanker om fremtiden, som det viktigste og mest sentrale energinettverket i nord.
– Direktør Kjell Giæver.
Logosymbolet symboliserer klyngen av medlemsbedrifter som går sammen og jobber i samme retning, i form av sirkler i en virvelform. Denne kan også gi assosiasjoner til havstrøm eller vind, altså fornybar energi og bevegelse. Fargene er inspirert av det arktiske, som mørkeblått hav og nordlys, og er ment å gi en positiv og energisk følelse.