Harstad Auto ble til Caron!

Chili var heldige som kom inn som samtalepartner helt i starten og fikk påvirket til navneendring og strategisk satsing på digitale verktøy, med påfølgende logodesign, websider og grafisk profil.

CARON – NYTT NAVN OG VISUELL IDENTITET

CARON har avdeling i Harstad og på Sortland. De leverer biler i hele Norge!
Caron, din bilforhandler, helt enkelt.

Harstad Auto ble til Caron!

Chili var heldige som kom inn som samtalepartner helt i starten og fikk påvirket til navneendring og strategisk satsing på digitale verktøy, med påfølgende logodesign, websider og grafisk profil.

Caron som er etablert i Harstad er allerede i gang med ekspansjon til Sortland og forventer omsetning på 105 millioner på sitt andre år i bilbransjen.

Caron satser på å være supertilgjengelig og enkel å handle med. Den visuelle profilen legger vekt på tydelighet med inspirasjon fra teknologisk moderne og digitale symboler.

Den visuelle identiteten er en viktig del av Carons merkevarebygging. Den er designet for å appellere til selskapets målgrupper. Det betyr at den skal være moderne og formidle en følelse av kvalitet, pålitelighet og profesjonalitet.

Carons visuelle identitet har et minimalistisk og elegant uttrykk, med høy kvalitet på grafikk og bilder. Farger, typografi og grafiske elementer er nøye valgt for å gi et inntrykk av en moderne og teknologisk orientert bilforhandler.

Logoen er fleksibel og tilpasningsdyktig, slik at den passer på ulike formater og plattformer uten å miste sin essens.

Logoen skal formidle en følelse av kvalitet, pålitelighet og profesjonalitet, samtidig som den skal være tydelig og gjenkjennelig på alle plattformer.

Pin It on Pinterest

Share This