Varighet: 4 timer
Pris: Ta kontakt.

Kurset inneholder:

Med kurset ”La oss snakke sosiale medier” vil du få en generell innsikt i sosiale medier i dag, hvordan det kan brukes som et kommunikasjonsverktøy i prosjektledelse, men også hvordan man drifter og kommuniserer på sosiale medier – enten som en bedrift eller en merkevare. Temaer som tas opp er: Bruk av journalistiske verktøy, call to action (CTA), tone of voice (TOV), håndtering av medieplan o.l.

Del 1) Sosiale medier – sosiale verktøy

Del 2) Din merkevare på sosiale medier

Del 3) ”Oppskriften” til suksess

Del 4) Spådommer for fremtiden

Kurset passer for deg som: 

  • Har lyst til å bli flinkere på sosiale medier og være mer oppdatert på de ulike verktøyene/funksjonene som finnes der ute. Hvor skal vi være, hvor skal vi ikke være?
  • Bli flinkere til å kommunisere de riktige tingene (CTA).
  • Har lyst til å finne bedriftens stemme – og praktisere den (rød tråd, TOV).
  • Er interessert i å bli bedre på merkevarebygging.
  • Ønsker å være oppdatert på sosiale medier i dag.
  • Ønsker at alle (ansatte/bidragsytere) skal sitte inne med den samme kunnskapen om sosiale medier. F.eks. Facebook, Instagram, Snapchat o.l.

Interessert? Ta kontakt for mer informasjon!

Om foredragsholder:

Lisa Skaar Næss jobber som tekstforfatter og med sosiale medier på Chili, og har en bachelor i reklame fra Southampton Solent University. I 2016 vant hun Sunn Fornuft-prisen i kategorien ”Årets Beste Blogginnlegg”. Lisa har jobbet kommersielt med sosiale medier siden 2012, og har blant annet jobbet med merkevarer som Electronic Arts Games (EA Games), Mazda, Volvo, Telenor, Netcom, Norwegian, Stenaline etc.

Pin It on Pinterest

Share This